Tervetuloa käsityöblogiini

Tervetuloa käsityöblogiini
Minun ihanin kerä on Kaneli-kerä. :)

keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Kissahöperön pipareita

Nyt on sitten oikeita pipareitakin leivottu ja ei mitään tahansa pipareita vaan "Kissahöperön" pipareita tietenkin. 


Piparimuottina on Whiskas kissanherkkupurkin kansi. :) Vinkin sain Facebookista "kissaihmisten"-ryhmästä. Kantta voi käyttää myös piirrustusmuottina. 


Käsityölahjoja on valmistunut muutama, mutta  haluan pitää ne vielä salassa. Kuvassa ovat tämän iltaisen joululahjatyöni langat.

Tulevana lauantaina juhlimme "lasten" kanssa joulua jo vähän etukäteen, sillä tytär ja poikaystävänsä lentävät sunnuntaina jouluviettoon Belgiaan. 




Ihan oikean kuusenkin olen tilannut. Se on tosin vielä metsässä ja tuodaan kotiini perjantaina.  Kuvassa tänään Anttilasta ostamiani pieniä puusydämiä joulukuusenkoristeeksi. 

Kissahöperö kun olen, niin eipä lukijoillani  taida olla toivoa yhdestäkään  postauksesta ilman kuvaa Kanelista:


 Ihana pehmoinen "kerä" lämmitti jalkojani ja mieltäni  kovasti eilen joululahjapipoa kutoessani.:)


Hyvää Joulunalusaikaa!

t. Seijasisko


8 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä, minullakin on jemmassa noita tyhjiä kissanherkkupurkkeja. Ovat niin söpösiä että olen ajatellut koristelevani niitä joskus pieniä tilipehöörejä varten.
    Kissalla mukava lämmin peti siinä emännän lähellä.
    Hyvää Joulunaikaa myös sinulle!

    VastaaPoista
  2. Ihania pipareita. Maistuisi minullekin :).

    VastaaPoista
  3. Minä ainakin haluan nähdä Kanelin kuvan joka postauksessa =D
    Kiitos tuosta purkinkansi-ideasta, eipä ole tullutkaan omaan mieleeni tuommoinen .

    VastaaPoista
  4. Minä myös haluan nähdä Kaneli -kuvia:) Meille tulee lapsi Belgiasta jouluksi kotiin ja sinulta lähtee Belgiaan...

    VastaaPoista
  5. Ihania Kaneli-pipruja! Tuo onkin hyvä idea! Olen tehnyt tuota muottia käyttäen vain kahvipussikissoja marjapansaisiin räkättejä pelottelemaan.

    VastaaPoista
  6. Tuo kuva jossa kaneli nukkuu vilttisi päällä jaloillasi .............. ON AIVAN IHANA!
    Kanelin kuvia toivottavasti näen lisää <3

    Pirjo

    VastaaPoista
  7. Kiitos kivasta piparimuotti-ideasta! Ens vuonna sitten (tosin mulla on vielä viimevuotisetkin piparit purkissa).
    Kaneli on ihan paras blogimauste!

    VastaaPoista

Mitä ajatuksia tämä kirjoitukseni herätti? Kommenttisi otan ilolla vastaan. :)